Problem z logowaniem na Instagramie - Pomóż nam potwierdzić własność tego konta

„Pomóż nam potwierdzić własność tego konta”. Jak rozwiązać problem z logowaniem do Instagrama

Problem z logowaniem do Instagrama

Instrukcja Krok po kroku


Od jakiegoś czasu na Instagramie pojawiają się problemy z zalogowaniem. Na szczęście, nie każdy taki problem oznacza, że konto zostało zhackowane lub ukradzione, może chodzić o własności konta. U wielu użytkowników, nie wiadomo skąd, pojawia się problem weryfikacji własności konta. Nie można się wtedy zalogować,  po wprowadzeniu loginu i hasła pojawia się komunikat:

„pomóż nam potwierdzić własność tego konta”

lub

„help us confirm you own this account”.

Nie pomaga zmiana hasła, weryfikacja kodem wysyłanym na telefon, nie pomagają nawet „recovery codes”. Nie pomaga nawet przycisk „uzyskaj pomoc przy logowaniu”. Próżno też szukać pomocy tam, gdzie powinniśmy ją znaleźć – w zakładce  pomocy Instagrama. Nie ma żadnych maili na support, nie da się nawet wysłać zgłoszenia. Tutaj instagram naprawdę zawodzi!

Jak potwierdzić własność konta na Instagramie

Poniżej znajdziecie instrukcję krok po kroku, co zrobić, gdy pojawi się problem i komunikat „pomóż nam potwierdzić własność tego konta”:

  1. Uruchom Instagram, w przeglądarce – na komputerze https://www.instagram.com/
  2. Jeżeli masz więcej niż jedno konto, upewnij się, że jesteś wylogowany ze wszystkich,
  3. Przejdź do resetowania hasła – uruchom  stronę https://www.instagram.com/accounts/password/reset/ następnie wpisz login konta, aby otrzymać link do resetowania hasła – dostaniesz potwierdzenie, że link został wysłany na mail podany przy logowaniu (adres email będzie zagwiazdkowany),Nie mogę się zalogować na Instagramie - Pomóż nam potwierdzić własność tego konta
  4. Sprawdź skrzynkę mailową, znajdź wiadomość od Instagrama „zresetuj swoje hasło” i kliknij w link,
  5. Zmień hasło. W zależności od ustawień weryfikacji, będzie konieczne potwierdzenie kodem SMS – potwierdź,
  6. Po zmianie hasła Instagram przeniesie cię na stronę,”pomóż nam potwierdzić własność tego konta”, ale nic na niej nie rób,
  7. Po zmianie hasła nie loguj się nowym hasłem na Instagrama,
  8. Sprawdź skrzynkę mailową, znajdź wiadomość od Instagrama potwierdzającą zmianę hasła i kliknij w link „zabezpiecz swoje konto teraz”,Rozwiązanie problemu Pomóż nam potwierdzić własność tego konta na Instagramie
  9. Potwierdź swoje dane

Po tym znowu będzie można się już bez problemu zalogować do Instagrama.

Jeżeli powyższy sposób nie zadziała:

  • W punkcie 8 otwórz link „zabezpiecz swoje konto teraz” na telefonie,
  • Potwierdź swoje dane.

lub:

  • Powtórz proces od początku, korzystając z trybu incognito np. na przeglądarce Chrome,
  • W punkcie 8 – nie klikaj w link „zabezpiecz swoje konto teraz”, tylko go skopiuj,
  • Otwórz Instagram w innej przeglądarce – najlepiej Opera (na komputerze z opcją VPN enabled) – i spróbuj zalogować się przy pomocy nowego hasła, przeniesie cie do tej samej strony z prośbą o potwierdzenie własności konta,
  • W tym samym oknie, w pasku przeglądarki wklej skopiowany link „zabezpiecz swoje konto teraz” i idź do strony,
  • Potwierdź swoje dane.

Nie wiadomo kiedy pojawia się ten problem, próżno też szukać rozwiązania w zakładce „pomoc” Instagrama. W efekcie kończymy w błędnym kole „pomóż nam potwierdzić własność tego konta”. Powyższe rozwiązanie powinno pomóc. Jeżeli dalej masz problem z zalogowaniem się, napisz w komentarzu i wrzuć screen.

Jeżeli ten materiał pomógł Wam dostać się na swoje konto, zajrzyjcie do nas na Instagramie!